Magazin sa kontrolisanim geografskim poreklom

Трговина – ШОПИНГ НА НАЈСАВРЕМЕНИЈИ НАЧИН

Озбиљне компаније праве озбиљне анализе пре него што се одлуче за инвестирање у одређену средину. Стога звучи као подстрек, чињеница да је компанија “RC Europe“ одлучила да Кикинда има потенцијал потребан за улагање

Градоначелник Кикинде, Никола Лукач и директорица “RC Europe RSB“, Бојана Кољеншић, потписали су уговор о продаји земљишта за изградњу првог „ритејл парка“ у Кикинди. Ритејл парк ће бити изграђен у Микронасељу, на локацији на којој је започета изградња станова 2000. Године. Простираће се на површини већој од 5.000 квадрата и у 14 малопродајних објеката биће запослено више од сто радника. Компанија “RC Europe“ послује у више држава централне Европе, а седиште компаније је у Чешкој Републици, имају осам тржних центара, по четири у Србији и Румунији. Изградња би требало да почне у октобру ове и да се заврши у јуну наредне године.

“У наредних годину дана ће на овој локацији бити изграђен изузетно леп и функционалан ритејл парк. Овај део града имаће нове садржаје, међу којима ће бити продавнице, ресторани, кафићи и простор за децу. Град Кикинда већ годинама интензивно ради на употпуњавању садржаја за грађане, како би они остали овде или се вратили у свој родни град. На нама је да сада инфраструктурно додатно уредимо овај део Кикинде, како бисмо довели још оних који желе да инвестирају у нашу средину“, рекао је градоначелник Никола Лукач.

Власници будућег „ритејл парка“ до сада су реализовали више од 100 пројеката, изградили су преко 250.000 квадратних метара различитог пословног и 50.000 квадрата канцеларијског простора, као и више од 300 модерних стамбених објеката. Град Кикинда ће продајом земљишта на којем ће бити изграђен парк, инкасирати око 30 милиона динара, док ће страна компанија инвестирати неколико милиона евра у сређивање локације и изградњу објекта.

Ваља нагласити да овај облик куповине постаје све популарнији у читавом свету. Уместо затворених тржних центара са вештачким светлом и клима уређајима, ритејл парк нуди шопинг на отвореном, у зеленилу и са доста пратећих садржаја за целу породицу. Ритејл паркови су позиционирани ван централних градских зона јер се простиру на већим површинама. Ритејл паркови су објекти на једном нивоу, без подрума и спратова, који се састоје из низа засебних локала спојених у једну целину. Та целина је најчешће у облику ћириличног слова „п“, у коју се улази директно из спољног окружења, кога чине приступне саобраћајнице са паркинг местима и плато са зеленим површинама и шеталишним зонама дуж улаза у локале. Месечни закуп у ритејл парку у односу на тржни центар је доста јефтинији, а ниже су и цене одржавања.

С обзиром да концепт убрзаног живљења, који подразумева максималну рационализацију личног времена доминира светом, ова врста понуде не само да је популарна међу потрошачима, већ постаје императив у привлачењу људи који треба да се одлуче за живот у једној средини. Већ од наредне године, Кикинда ће и овај адут држати у својим рукама.

Текст: Нада Јокичић
Фото: Един Хоџић i ekipa VM

 


Пројекат се суфинансира средствима из буџета Града Кикинда.
„ Ставови изнети у подржаном медијском пројекту нужно не изражавају ставове органа који је доделио средства.“


Možda vam se svidi...

Dobrodošli